Grün und Gelb für die Naht

Fat Loss

Grün und Gelb für die Naht

Postby yaya2017 » Thu Oct 12, 2017 2:33 am

'Wat Nike heeft me gevraagd te doen, ik was zeer vereerd omdat Nike terugkeerde naar de NBA en ik vind het een groot probleem omdat Nike een grote droom is en de NBA een grote droom in Amerika is,' zei Tisci. 'Ze hebben me gevraagd om het te doen en ik was erg gevleid. Ik hou van Nike. Ik Nike Air Max 90 Dam Svart heb zeven jaar met Nike gewerkt en Adidas Yeezy Boost 350 Mujerik heb altijd van Nike gehouden omdat ik een kind was. Ik was vroeger een basketbalspeler, dus de NBA voor mij is als het kasteel - wanneer je aankomt. 'Tisci zei dat hij iets wilde doen die zowel basketbal als Nike schreeuwde met ontwerpen die sport en straatkleding via een fictief team genaamd de victorious minotaurs De 16-delige NikeLab x RT Victorious Minotaurs collectie bevat een mannenbroekbroek, wollen trui en Oxford-shirt naast vrouwenpanty's en een rok. De collectie lanceert donderdag in Noord-Amerika, 20 oktober in Parijs en 21 oktober in de de rest van de wereld.Prijsing varieert van een $ 40 beanie en $ 75 T-shirt met de Victorious Minotaurs grafisch op tot $ 195 trackbroek en $ 595 Destroyer style jacket. "Grafisch gezien heb ik gewerkt aan de Minotaur, omdat ze de goden waren, de Nike Air Max 90 Mens held, de sterke man en ik voel vandaag, Nike Air Max 90 Homme Noir wat is een basketbalspeler? Ze werden de nieuwe rockster. Zij zijn de helden. Ze zijn de sterke man, "zei Tisci. Het item dat misschien het meest gek was en de bron van veel vermoeden was, was de schoenen, de NikeLab x RT Air Force 1. Tisci speelde met de schoen van de schoen en ontworpen met de Amerikaanse vlag in gedachten . Het schoeisel beschikt over een nieuw NikeLab x RT logo, ook op rood, wit en blauw. De Air Force 1s zal op de hoogte zijn van $ 220 en worden op dezelfde uitrolplanning als de collectie van de kleding geplaatst. "Ik wilde elk kledingstuk of paar schoenen [dat] je begrijpt meteen, het is Nike en meteen is het de NBA," Tisci gezegd.

Het is passend met Nike die in september een grote verklaring uitspreekt bij Sony Studios in Culver City, Californi? om zijn partnerschap Nike Air Pegasus 89 Damen met de NBA te vieren. De volgende dag Adidas Superstar Damen vierde hij de Luchtmacht 1, waarin stijlen uit de Nike-archieven werden weergegeven, terwijl er een aantal samenwerkingen onderzocht werden, waaronder die met Tisci. De ontwerper was ook niet verlegen om het succes van zijn nieuwste Nike-schoensamenwerking te proberen. een hit zijn. Deze zal een aantal jaren geleden als mijn luchtmacht zijn, 'zei hij dat hij eerder een samenwerking met Nike op de Luchtmacht had genoemd. Het project was een succes en onderdeel van een veel grotere trend die de industrie met een sterke focus op sportkleding en streetwear om nieuwe generaties consumenten aan te pakken. "Ik denk dat mensen geobsedeerd zijn met de samenwerking [omdat] ... sportkleding op dit moment een zeer moderne, toekomstige manier is om met de consument te praten en ik denk dat mensen wil dat met de jonge generatie praten, 'zei Adidas Superstar Womens Tisci. De designer heeft nogmaals opgemerkt dat de proliferatie van samenwerking een bepaald punt heeft bereikt.' Onze samenwerking was eerlijker ', vertelde Tisci van zijn eerste samenwerking met Nike. "Ik denk dat zoveel mensen nu dat ze het de verkeerde weg doen omdat ze proberen de formule voor sportkleding te krijgen. Het wordt niet echt geglo [door consumenten] en als het niet wordt geloven, is het niet succesvol. "Gevraagd of hij denkt dat er een tegenreactie optreedt, knikte de ontwerper ja." Mode is niet om samen met mensen te werken om [idee?n] te stelen. Mode moet een formule moderner uitvinden. Met een samenwerking steelt u de formule, zegt Tisci. Het gaat terug naar de obsessie van de industrie met het vaak gebruikte en overgebruikte concept van www.andypanko.es authenticiteit. Tisci zei dat zijn Nike Air Max 1 Damen samenwerking met Nike anders en geloofwaardig is.

"In Itali? hebben we de Amerikaanse droom en Nike's deel van de Amerikaanse droom. Als je rockmuziek denkt, denk je Coca-Cola. Jij denkt Amerikaans. Jij denkt Guns N 'Roses. Je denkt dat Nike, zei Tisci. 'Zo veel mensen vragen mij om met hen samen te werken, maar ik wil niet met anderen werken omdat ik mijn baan op mijn manier doe. Nike voor mij was een samenwerking vol emoties. Dit moment in mijn leven, dat is een sabbatical, wil ik gewoon dingen doen waar ik van hou en ik wil werken met mensen die ik van hou en ik denk dat Nike's een van hen is. 'De tijd sinds zijn vertrek van creatief directeur bij Givenchy is geweest goed voor hem, zei hij. 'Iedereen heeft [een sabbatical] nodig', zei hij. "Als ik een president van een land was, zou ik elke 1Adidas ZX Flux Femme 0 jaar iedereen geven die een werk Nike Air Vapormax Damen doet die stresvol is, ze zouden zes maanden moeten hebben en dan weer naar hetzelfde werk gaan omdat je het beter doet. Ik kan nu terugkomen en alles doden. 'Hij liet toen lachen als het werd voorgesteld, dat hij met dat idee zou moeten rennen:' Ja, ik zou voor president moeten rennen. '' Ik ben op vakantie geweest, op sabbatical ' de ontwerper vertelde WWD tijdens een speciale invalsfeest vorige maand, waar zijn collectie met de atletische reus onder embargo werd onthuld om leden van de media te selecteren.
yaya2017

Return to Fat Loss